avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 447 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Servicii de telefonie prin cablu
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Servicii de telefonie prin cablu

Cum trebuie sa procedeze o persoana fizica, care are incheiat un contract de servicii de telefonie prin cablu, in cazul in care este deconectat- aceata fiind cauzata de taierea cablului ( de catre persoane necunoscute)- pentru a putea beneficia de neplata abonamentului lunar sau partial, serviciile contractate nefiind asigurate de catre compania de telefonie.?
Cel mai recent răspuns: ContSters158230 , utilizator 11:08, 25 Martie 2011
Pai are obligatia sa notifice despre acest fapt operatorul de telefonie mobila care in conformitate cu prevederile contractuale, pana la remedierea defectiunii reduce de la plata din contravaloarea abonamentului lunar proportional cu perioada de nefunctionare.
Pentru asta consumatorul trebuie sa ceara in scris de la operator scutirea de la plata.
Cu siguranta daca cititi contractul cu atentie o sa stiti bine ce pasi aveti de urmat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abuz, client captiv firma cablu tv ardeleanion ardeleanion Buna seara. Rog respectuos variante de abordare in apararea subsemnatului fata de o masura consider abuziva a unei firme de cablu tv. Prin urmare ma consider ... (vezi toată discuția)
Deconectare servicii televiziune avyinlove avyinlove Buna ziua, va rog sa ma lamuriti ce inseamna deconectarea unui serviciu conform articolului 3.11 a contractului \\" neplata serviciilor pana la 5 zile de ... (vezi toată discuția)
Sesizare catre companie de telefonie mobila blackshaddow blackshaddow buna ziua am o problema cu una din companiile de telefonie mobila (cea verde) sa nu fac reclama problema este in felul urmator sunt abonat de 4 ani de ... (vezi toată discuția)