Mi am infiintat o intreprindere individuala neplatitoare de TVA pentru a putea organiza excursii. Nu am autocar propriu ci il inchiriez (fara contract fara factura) de la o agentie. Eu adun oamenii stabilesc traseul, vb de cazare si tot ce e necesar.Eu inca nu am taiat factura si chitanta. Am facut un contract care il inchei intre I.I. si client. Intrebarile mele sunt:
1. Trebuie sa imi achizitionez casa de marcat daca am facturier si chitantier?
2. Contractul are valabilitate juridica? Trebuie vazut de vreun jurist, avocat, notar?
3. Este necesar sa inchei un contract cu agentia care imi pune la dispozitie mijlocul de transport?
4. Daca numai eu sunt trecut pe actul constitutiv al I.I.-ului ca reprezentat legal poate altcineva sa incheie acest contract cu stampila mea? Sau cum trebuie facut ca sa poate semna si acea persoana sa ma repezinte cand lipsesc eu?
1. Daca va incadrati la:
Art. 2. - Se exceptează de la prevederile art. 1 alin. (1):
m) vânzarea pachetelor de servicii turistice sau de componente ale acestora de către agenţiile de turism, definite potrivit legii; (OUG 28/1999)
atunci NU, eu consider ca va incadrati.
2. Da, nu trebuie vazut de niciun specialist, dar trebuie sa indeplineasca anumite conditii de forma si de continut (gasiti model pe net, daca nu gasiti cereti aici).
3. Da.
4. Pentru a putea reprezenta firma trebuie incheiat un contract de "colaborare" (mandat eventual) sau de munca (asta este mai simplu dar presupune costuri mai mari pt firma.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Recuperare bani
Adela M
Buna ziua! Contractul pentru un pachet de servicii turistice a fost incheiat initial de catre conducatorul de grup ca titular al contractului, in val de 350 ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.