Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
De cand locuiesc in Bucuresti si circul cu mijloace de transport in comun (puse la dispozitie de RATB) ma confrunt cu mai multe probleme. V-as fi foarte recunoscatoare daca m-ati indruma spre rezolvarea acestora.
1. Pe langa faptul ca locuiesc la doua statii de prima casa de bilete (unde nu se pot incarca abonamente pentru studenti) se intampla sa astept si cate 20 de minute un autobuz in statia unde trec 5 linii de autobuz, respectiv tramvai ( 2 autobuze -137, 137si 3 tramvaie - 8, 25, 47) desi intervalul normal de trecere al fiecaruia este de 10 minute (maxim). Nu se gasesc niciodata bilete de cumparat la sofer (de fapt nu am nicio informatie ca as putea cumpara de la acestia dar asa mi s-ar parea normal din moment ce exista foarte multe statii care nu sunt deservite de case de bilete).
2. Mi se intampla foarte des sa fiu asaltata in aceste mijloace de transport de catre vanzatori stradali sau de cersetori care de multe ori folosesc sintagma "Da-mi o mie de lei sau te scuip !".
3. Mi s-a intamplat de multe ori (nu doar mie cat si catorva cunostinte de-ale mele) sa mi se ceara de catre controlori sa platesc suprataxa pentru bilete compostate "necorespunzator", fara prea multe explicatii. De altfel, isi folosesc propria persoana drept paravan pentru a nu-mi da voie sa parasesc autobuzul (desi am ajuns la statia unde trebuia sa cobor) pana nu le prezint un act de identitate (care nu poate fi pasaportul) sau nu achit suprataxa de 50 de lei pe loc.
4. Am deseori surpriza ca, dupa ce astept autobuzul 10,15 sau 20 de minute, sa fiu nevoita sa astept inca atat un altul deoarece primul este arhiplin si nu pot nici macar sa urc in el (ca doar nu am pretentia sa stau jos !!!).
Va rog foarte mult sa imi spuneti unde pot adresa o plangere sau ce alt demers ar trebui sa fac pentru ca sincer sunt satula sa nu beneficiez de serviciile pentru care platesc bani grei (si suprataxa uneori...). De asemenea va rog sa ma avizati daca exagerez din necunostinta de cauza (marturisesc ca nu stiu care sunt drepturile calatorului ci doar obligatiile - le-am cautat pe pagina web a RATB dar momentan este in "reconstructie" iar cand platesc abonanment sau bilet nu ma informeaza nimeni).
In asteptarea unui raspuns va doresc o zi cat mai placuta !
Eu nu pot decat sa va urez succes si daca voi putea sa va ajut in vreun fel,contati si pe sprijinul meu.
Nu poate nimeni sa ma convinga ca un sofer sau controlor la aceasta societate de transport,merita un salariu mai mare decat multe persoane oneste,care mai au si"nesansa" sa aiba studii superioare,cum nu poate nimeni sa ma convinga despre motivatiile comportamentului abuziv si jignitor al controlorilor si cred eu ca ar mai fi multe se scris si de spus
Suprataxa ratb
asy38
Buna ziua .Va rog daca se poate sa ma ajutati cu un raspuns sunt noua in bucuresti de 3 zile ,domiciliul meu este in braila .Ieri am vrut sa merg cu RATB ... (vezi toată discuția)