avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 473 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... pot da seful in judecata de calomnie?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

pot da seful in judecata de calomnie?

Lucrez ca educatoare la o gradinita privata. In urma cu 2 saptamani m-am imbolnavit de pneumonie la care medicul de familie mi-a dat concediu medical 9 zile , 5 +4 zile cu intrerupere 2 zile , adica sambata si duminica. Sotul meu mi-a dus certificatul de concediu medical si l-a agresat verbal sustinand ca stau degeaba acasa , ca nu sunt bolnava si ca am platit medicul pt concediu. A sunat-o si pe d-na doctor sustinand acelasi lucru , pe langa acest lucru , contesta ca nu este real concediul medical , ca nu a procedat corect lasand cele 2 zile de weekend neacoperite in concediu si ca trebuia sa-i ceara lui adeverinta de la munca pentru concediu. Concediul a fost dat in urma unei urgente medicale si nu era nevoie de adeverinta , desi d-na doctor avea la dosar din lunile trecute adeverinta precum ca lucrez la el. L-a fel mi-a reclamat si mie cand m-am intors la munca. Saptamana viitoare ma operez de amigdale si o sa am din nou concediu medical.
Vreau ca sa il reclam la sanepid pentru ca primeste copiii bolnavi , sunt cazuri si acum de streptococ betahamolitic si colonie de streptococi , pe care le-am luat si eu ca educatoare a copiilor si aceasta a fost si cauza inbolnavirii mele.
Pot sa il dau in judecata de calomnie pentru acuzatiile aduse mie si doctoritei mele , ca m-am inbolnavit din cauza conditiilor de la munca si sa cer despagubiri? Sau, ce pot sa fac?
Mentionez ca am acte care atesta cele declarate precum si chitante de la analize si medicamente.
Va multumesc!
Puteti cere despagubiri doar la instanta civila, actualmente , infractiunea de calomnie este dezincriminata.