Buna ziua. Sunt locatar intr-un bloc cu garaje la parter. In apartament avem sediul social fara activitate, iar in garaj punctul de lucru. De cand am deschis punctul de lucru in 2002, avem probleme cu asociatia si cu locatarii. Initial am avut ca activitate comert cu produse alimentare, dar din cauza reclamatiilor repetate ale locatarilor (galagie, aglomerarea stradutei cu masini de marfa, zgomotul facut de navete etc.) am schimbat in comert cu nealimentare. Acum este mult mai linistit. Totusi, se pare ca ii deranjam si prin faptul ca existam. Mai nou s-a luat o hotarare in Adunarea Generala de a contribui la plata salubrizarii, desi avem contract de salubrizare cu Urban. Am intrebat de ce si mi s-a raspuns ca din cauza ca femeia de serviciu matura in fata garajului nostru. (Ceea ce nu e prea adevarat, deorece ani de zile am fost ocoliti si ne-am facut singuri curat, am dat zapada etc.) Chiar si asa, platim salubrizarea in cota de intretinere a apartamentului in care locuim, de ce ni se introduc separat alte costuri pentru garaj? Mai mult, pe o hartie A4 afisata la avizier cu extrasul din hotararea adunarii se specifica "Interzicerea prin orice forma a repararii masinilor in fata garajului nr.... care nu a primit acordul proprietarilor pentru acest gen de activitate". Dar acest lucru nu s-a intamplat niciodata!!!!! Motiv pentru care consider acest lucru ca o denigrare publica si nu cred ca sunt indreptatiti sa faca asa ceva. Oricum de-a lungul timpului am primit amenintari cum ca ne vor inchide, iar chiar sefa inspectiei comerciale de la primaria de sector a venit acum 2 ani in vizita sa ne cunoasca si sa inteleaga de ce avem un dosar cu reclamatii atat de gros la primarie, norocul nostru fiind ca a inteles imediat de ce. Nu am facut scandal niciodata si am crezut ca prin omenie ne vor lasa in pace, dar se pare ca nu. Am inceput sa ne simtim hartuiti. Va rog mult sa-mi spuneti ce putem face si cum putem contracara, situatia aceasta devenind prea stresanta.
Va multumesc din suflet