avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 921 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Vanzare online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Vanzare online

Buna ziua, apelez la dv in speranta in speranta in care ma veti putea ajuta cu niste raspunsuri.

Saptamana trecuta am vandut o camera intraorala unei persoane din Buncuresti . Camera a fost achizitionata de pe Ebay.com. I-am spus clientului ca nu stiu exact numarul de MgaPixeli ai camerei dar pe prospect scrie 4MP, deci atat ar trabui sa aiba.Iar in cazul in care nu ii convine pot sa ii returnez banii. Camera a fost trimisa, a fost achitata (valoare: 380 Ron) , l-am sunat pe client sa il intreb daca totul este ok...Acesta a fost nemultumit deoarece in loc de 4MP era de 0.9MP si mi-a zis ca imi trimite camera inapoi. Astazi cand l-am contactat sa il intreb daca a trimis pachetul, acesta mi-a zis ca nu mai trimite nici un colet si ca ma va contacta avocatului lui si va merge la politie sa depuna plangere. Am incercat sa rezolv problema dar continua sa ma ameninte. I-am spus ca ii trimit banii si sa pastreze camera, dar nu a vrut.. Nu inteleg de ce ma ameninta cu avocatul deoarece eu deja m-am oferit sa ii las si camera si banii.
Ce este de facut? Este o problema serioasa?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: BX , utilizator 11:25, 6 Aprilie 2011
deocamdata nu :) insa pastrati dovada convorbirilor cu el, mesaje sau emailuri, si trimiteti-i in plus o instiintare scrisa cu confirmare de primire prin care sa ii puneti in vedere inca o data ca daca e nemultumit, sa va returneze camera si sa ii returnati contravaloarea ei. acordati si o perioada maxima de timp in care sa isi exprime optiunea, dupa curgerea careia chiar in lipsa unui raspuns considerati afacerea acceptata. adresa o aveti.
de ce sa nu va trimita camera inapoi, nu asa e intelegerea initiala? sau renuntind la ea poate recunoasteti ca e ceva in neregula cu aceasta...
Ultima modificare: Marți, 5 Aprilie 2011
br_nicku, utilizator
faptul ca ati vindut prin intermediul netului nu difera cu nimic de actul de comert din oboare sau bazare. in general se aplica principiul "asa cum e" se prezuma ca marfa a fost acceptata asa cum este prezentata.
Ultima modificare: Marți, 5 Aprilie 2011
br_nicku, utilizator
Multumesc mult. Camera cand amcumparat-o de pe ebay unde scria ca e de 4MP. Nici eu nu am stiut nu are 4MP.Si totusi i-am spus domnului ca daca sunt probleme in termen de 7 zile poate sa returneze camera fara nici o obligatie, ba mai mult fiind nemultumit i-am zis ca poate sa pastreze totul si ii voi returna si banii.A fost SINGURUL client nemultumit. I-am trimis si mail-uri( am dovada), mai mult de atat, chair eu l-am contactat sa vad daca este multumit de produs. Am convorbirea pe messenger si email, in care eu vorbesc chiar foarte respectuos si politicos iar acesta ma face tepar si obraznic. I-am mai trimis impreuna cu camera un bonus in val de 75 ron doar ca sa imi cer scuze pentru intarzierea comenzii. Chiar nu inteleg care este problema dansului. Multumesc pentru raspunsuri. Orice informatie este binevenita.
Buna ziua din nou. M-am interesat exact despre specificatiile camerei intraorale. Intradevar camera este de 4MP doar ca pe windows 7 ( clientul are windows 7) nu o recunoaste deoarece driverul este incompatibil cu sistemul de operare. Pe windows XP o recunoaste ca si 4MP iar pe widnows 7 o recunoaste cu 0.9 MP. I-am spus acest lucru clientului dar raspunsl primit este urmatorul :

"pina vineri te cauta politia-pe linga camera au retinut ambalajul si ordinul de livrare etc asa ca numai m deranja camera e la politie o sa ti o dea ei!"

Are rost sa imi fac probleme?. Eu cred ca nu vorbeste serios. Efectiv nu a mai avut nici un argument si s-a gandit doar sa ma sperie.
Eu ma consider total nevinovat. Singura problema este ca am vandut o camera intraorala de 380 ron prin internet fara sa fie pe firma. Este cumparata de pe ebay si vanduta.Are rost sa imi fac probleme?
Va multumesc
el poate reclama orice e dreptul lui, ce sa reclame pina la urma? ma rog, pastrati , salvati si pe suport de hirtie mesajele si toate celelalte probe , inclusiv anuntul de vinzare. daca anuntul e facut ca persoana fizica nu aveati cum sa ii emiteti factura.
daca aveti un magazin on line nu e tirziu nici acum sa incheiati o factura (fara chitanta ca aici aveti chitanta de ramburs) si sa i-o expediati cu confirmare prin posta. sa nu cumva sa o antedatati, puneti data curenta si la explicatii scrieti denumirea produsului "livrat si achitat la data de.... cu recipisa/chitanta...." retur in 15 zile de la data prezentei , rugati contabilul sa va ajute pentru a nu fi in afara legii.
Ultima modificare: Marți, 5 Aprilie 2011
br_nicku, utilizator

Alte discuții în legătură

Inselaciune B3nassi B3nassi Salutare tuturor,am si eu o problema.am un cont pe un site de vanzari diverse nu dau numele pentru ca poate fi considerat spam,in urma cu cateva zile m-am ... (vezi toată discuția)
Abonament internet LISA2000 LISA2000 Buna ziua, Am si eu o problema: Am fost \"bombardata cu oferte\" de la o firma de telefonie mobila, am pus \"botul\", si m-am trezit acasa cu un USB ... (vezi toată discuția)
Falsuri grosolane viorelivascu viorelivascu Va salut! La multi ani!.Am si eu o problema,nu stiu daca am nimerit bine cu discutia mea!.Astazi am primit un colet ramburs prin posta de la un vanzator gasit ... (vezi toată discuția)