avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 900 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pentru mama studenta
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pentru mama studenta

Buna seara! Am si eu o intrebare: sunt studenta anul 3 la o facultate de stat, la zi, fara taxa si as vrea sa stiu daca mi s-ar acorda indemnizatia de crestere a copilului in cazul in care as naste in timpul facultatii si ce suma ar fi. Precizez ca nu am un loc de munca de unde sa mi se opreasca darile catre stat.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 11:40, 24 Aprilie 2011
C.i.m. va inceta de drept la data de 31 aug 2011, daca nu se prelungeste durata acestuia. In acest sens, poate intra in somaj si apoi in CCC.

Va beneficia de indemnziatia pentru CCC numai daca in ultimul an anterior datei nasterii copilului, a realizat timp de 12 luni venituri din salarii, venituri din activitati independente, venituri din activitati agricole supuse impozitului pe venit .
1. Din somaj puteti intra si in concediu de maternitate si in CCC.
2. Perioada de somaj se suspenda si se reia, de unde a ramas, dupa terminarea acestor concedii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatia de crestere a copilului pentru mamele studente lormar lormar buna seara, am si eu o intrebare. daca sunt studenta in anul I , primesc indemnizatie de crestere a copilului?sau doar daca as fi terminat facultatea? (vezi toată discuția)
Indemnizatie studenta Ana-MariaI Ana-MariaI Buna ziua, In prezent sunt studenta in anul II in cadrul unei facultati de stat, forma de invatamant ZI si sunt insarcinata in 5 luni, urmand sa nasc la ... (vezi toată discuția)