avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 936 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... URGENT : Probleme cu Enel in legatura cu termenul de ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

URGENT : Probleme cu Enel in legatura cu termenul de preaviz si altele, urmeaza sistarea furnizarii de energie electrica

Salutare, as vrea sa stiu si eu care este termenul legal de preaviz pentru sistare a furnizarii energiei electrice, daca acest termen incepe sa curga de al data instiintarii sau de la data emiterii deoarece de ceva vreme primesc preavize de genul acesta cu 2 maxim 3 zile inainte ca cei de la ENEL sa vina si sa imi sisteze energia electrica. Nu mi se pare legal si moral ca un preaviz sa fie emis cum am primit eu .. anume intr-o zi de Luni, aceasta fiind emisa Vineri, mai pe scurt cu 3 zile inainte, dintre care 2 sunt nelucratoare. Am nevoie de ajutor in domeniu, sunt student la drept, urmeaza sa mi dau licenta dar aparent nu sunt pregatit pentru a-mi da seama de legile pe care ar trebui sa le caut. As vrea sa le intentez o actiune in justitie pentru abuzurile pe care le fac, dar si mai important urmeaza sa mi opreasca lumina pe data de 13, eu facand cerere de esalonare in Bucuresti si primind raspuns de la centrul Enel din Urziceni ... lucru iar ciudat, raspunsul venind in aceeasi zi cu preavizul de oprire. Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: ernut , utilizator 11:34, 12 Aprilie 2011
D-le student, abuz ar fi fost daca ENEL ar fi taiat curentul fara sa va fi somat, chiar cu 1 zi inainte-acasta s-ar fi numit abuz de drept.Dar cum ei v-au somat cu 3 zile inainte, acesta nu mai este abuz ci este dreptul lor conform contractului incheiat cu d-voastra.Un contract este lege intre parti.