avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general CONTABILITATE
Discuție deschisă în Contabilitate în general

CONTABILITATE

Buna ziua,ma numesc Mihaela si as dori si eu sa va intreb: sunt insarcinata, sunt in concediul medical pana pe data de 22 aprilie, iar eu as dori de la firma la care lucrez sa-mi dau demisia si sa ma mut la alta firma cum ar trebui a procedezi ca sa nu am intrerupere la cartea de munca tinand cont ca sunt si sarbatorile Pascale.
As putea sa-mi dau demisia de la firma in data de 21 aprilie si sa-mi fac incadrarea pe data de 22 aprilie la cealalta firma tinand cont ca concediul medical este pana pe data de 22 aprilie?
Cel mai recent răspuns: ContSters110607 , utilizator 21:27, 13 Aprilie 2011
In momentul in care va dati demisia conform codului muncii aveti un termen de preaviz de 15 zile calendaristice conform codului muncii. Deci asta inseamna ca daca va dati demisia pe 21 trebuie sa veniti la servici 15 zile calendaristice (cateva zile lucratoare)
Dar daca angajatorul semneaza cu acordul partilor contractul inceteaza la data convenita intre cele doua parti (adica inclusiv poate sa fie a doua zi)
In cazul in care va dati demisia si intrati in concediu medical angajatoarul va poate cere sa prelungiti termenul preavizului cu termenul cat ati stat in concediu medical

Mult succes

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Perioada preaviz cu sarbatori legale? necunoscator necunoscator Pe perioada sarbatorilor legale si a concediului ce si-l ia toata firma (firma se inchide pentru 2 saptamani) in aceasta perioada, se considera perioada de ... (vezi toată discuția)
Cum pot sa-mi dau demisia fara sa mai fiu obligata sa mai vin de a doua zi la servici? elnyy elnyy Deoarece am niste probleme legate de sanatate, as dori sa-mi dau demisia fara a mai fi obligata sa vin de a doua zi la servici. In cazul ca mi se va aproba ... (vezi toată discuția)