avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 540 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Refuzul de a inregistra demisia
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Refuzul de a inregistra demisia

Lucrez ca barman la un pub, iar pe data de 12.04.2011 mi`am scris demisia, insa patronul mi`a spus ca trebuie sa stau in preaviz o luna de zile. Nu pot sta o luna de zile in preaviz deoarece pe data de 1.05. 2011 trebuie sa ma prezint la noul loc de munca. Ce pot sa fac in cazut in care refuza sa`mi inregistreze demisia, iar eu nu mai pot lucra decat pana la data de 1.05.2011?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:13, 17 Aprilie 2011
1. Va duceti la noul loc de munca si incheiati un contract individual de munca si incepeti lucrul.
2. La actualul loc de munca veti absenta si veti fi concediat pentru lipsuri nemotivate.
Multumesc mult pt raspuns atat de prompt. Mai am o intrebare: am contract de munca din data de 01.09.2010. Nu mi`am luat nici o zi de concediu, iar dupa calculele mele as avea 12 zile. Pot face ceva ca sa mi le plateasca?
1. Indiferent de modul in care va inceteaza CIM angajatorul este obligat de Codul muncii ca la data lichidarii sa va compenseze in bani contravaloarea zilelor de CO cuvenite si neefectuate.
2. Daca nu o face aveti posibilitatea sa dati in judecata pe angajator la Tribunalul din judetul in care aveti domiciliul. Fiind litigiu de munca nu platiti taxe.
3. Incercati sa faceti o cerere sa va plateasca CO.
Dragosh90 a scris:

Multumesc mult pt raspuns atat de prompt. Mai am o intrebare: am contract de munca din data de 01.09.2010. Nu mi`am luat nici o zi de concediu, iar dupa calculele mele as avea 12 zile. Pot face ceva ca sa mi le plateasca?