avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 386 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... infiintare sediu social-punct de lucru
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

infiintare sediu social-punct de lucru

va rog sa-mi explicati urmatoarele aspecte: 1. un locatar(proprietar) doreste sa schimbe sediul social al unei firme.Administratorul unic al firmei este alta persoana caruia i-a facut act de comodat pe o camera.Le mai trebuie acordul vecinilor sus,jos,stinga dreapta . trebuie sa semneze si comitetul administratorul si presedintele?
2.proprietar,inchiriaza apartamentul unei firme ptr punct de lucru ; exp.firma de traduceri acte .apartamentul este la etajul 2.folosec liftul,etc.se poate face o conventie cu fima,sau proprietar ptr exp folosirea liftului.vin persoane si strica usa,interfonul sau se face mizerie pe scara,etc. cum trebuie procedat,legal.
3.acelasi lucru,daca la parter isi desfasoara activitatea o frizerie.se face mizerie,se strica usa (pvc cu geam termopan)
ptr fondul de reparatii nu pot contribui cu bani?daca da care este conditia legala.
va multumim.
Cel mai recent răspuns: MARIUS TESLEVICI , Avocat 11:34, 3 Iulie 2008
1. Da, aceste acorduri sunt necesare la ORC când se depune actul adiţional la actul constitutiv prin care se modifică sediul social al firmei. Acceptul este necesar doar din partea vecinilor sus, jos, stânga, dreapta, şi al preşedintelui de asociaţie.
2. După ce se dă acest acord de principiu pentru funcţionarea unei firme într-un condominiu, se va încheia o convenţie între firmă şi asociaţia de proprietari în care se va stabili suma cu care va contribui firma la cheltuielile de întreţinere.
3. Idem punctul 2. ;)
A se vedea www.avocatnet.ro/content/con...
Ultima modificare: Luni, 30 Iunie 2008
Corina Capotã, Avocat
Buna ziua!
1. Da, este nevoie de acordul vecinilor sus,jos,stanga,dreapta + presedintele/administratorul asociatiei. Formularul il puteti descarca de pe www.ONRC.ro
2. Liftul va fi folosit indiferent de vointa asociatiei. Mai ramane sa va intelegeti in ce mod se vor determina cheltuielile suplimentae cu factura de curent pentru lift. In privinta curateniei, este obligatoriu ca firma sa aiba un contract de salubritate separat de cel al asociatiei, prin care o firma specializata ii va colecta deseurile si, daca este nevoie, va face curat in urma clientilor. Este chiar unul din actele necesare la primarie pentru obtinerea Acordului de functionare pentru punctul de lucru.
3. Daca apar stricaciuni, exista raspunderea pentru fapta proprie. In acest caz, cel care strica, plateste (art. 998/Cod civil).
Cu stima,
av. Silviu Serban
este necesar acordul de principiu al asociatiei de proprietari in situatia in care exista constituita o astfel de asociatie pt imobilul respectiv, in caz contrar se va solicita acordul vecinilor pe plan vertical si orizontal aratandu-se totodata pe calea declaratiei pe proprie raspundere ca nu este constituita asociatie de proprietari pt imobilul in speta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Aprobare asociatie locatari pentru birou kbi kbi Buna ziua, Am o intrebare legata de documentatia si legislatia valabila pentru inchirierea sediilor de firma. Exista un contract de chirie intre 2 pers ... (vezi toată discuția)
Legalitate accept asociatie locatari schimbare destinatie spatiu locuit Vintila-T Vintila-T Buna seara, Locuiesc intr-un bloc vechi cu cateva apartamente. Noul proprietar al unuia dintre apartamente doreste deschiderea unui punct de lucru pentru ... (vezi toată discuția)