avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 896 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Caut Notar Public Indrumator pentru stagiatura
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Caut Notar Public Indrumator pentru stagiatura

Va salut cu respect , numele meu este Prodan Cristian , sunt student in anul 4 la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii de Vest , caut Notar Public Indrumator , pentru a sustine examenul de admitere in stagiatura in 2012 , sunt interesat doar in circumscriptia Camerei Notarilor Publici Cluj - Napoca , respectiv in judetele Salaj , Cluj-Napoca , si Maramures , ( dupa sustinerea examenului de licenta , anul acesta in luna Iulie , sunt interesat sa incep sa lucrez in domeniul notarial ) , posed cunostinte temeinice de drept civil si notarial . Pentru mai multe detalii ID ul meu de messenger / adresa mea de e-mail este prodan_cristian_george@yahoo.com . Va multumesc mult !

Cu deosebita consideratie ,

Prodan Cristian

Cel mai recent răspuns: NotariatPublic , utilizator 22:20, 22 Iulie 2011
Sincer...nu prea cred ca notarii vor sa indrume stagiari fara ca vreo cunostinta,ruda ,prieten sa-i recomande.Totusi ,daca va contacteaza cineva in acest sens va rog sa ma anuntati si pe mine ca as fi interesata (sunt an III Univ.Bucuresti).
Bafta!
Prodan Cristian, trimite-mi mesaj privat, cred ca te pot ajuta ;)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Notari stagiari si admitere in notariat 2011 ghostinthe_night ghostinthe_night Buna seara ! Am deschis subiectul aici intrucat observ ca nu este dedicat nici un topic pe site acestei profesii juridice. Nu stiu cate din persoanele de ... (vezi toată discuția)
Examen admitere ca notar stagiar 2013 Iulian81 Iulian81 Buna ziua! Are cineva idee cum se va desfasura examenul pentru obtinerea calitatii de notar stagiar anul acesta?? Am inteles ca s-a schimabat legea notarilor ... (vezi toată discuția)