Detin un magazin online cu imbracaminte si incaltamminte. Noi punem la dispozitie toate informatiile necesare(dimensiuni, material, calitate) Inclusiv pentru incaltaminte avem marimi reprezentate de centimetrii talpii interioare.In momentul de fata o doamna a cumparat o pereche de pantofi si afirma ca este diferenta de 1cm fata de ce avem noi pe site.I-am spus sa returneze produsul, constatam diferenta, iar in cazul in care nu exista , banii ii vor fi inapoiati pe contul de pe site pt a achizitiona altceva.A spus ca nu doreste altceva de pe site.Cum putem proceda sa nu intervina OPC-ul ? Doamna respectiva vrea sa-i returneze pentru ca pur si simplu nu-i plac. Va rog sa-mi raspundeti ! Multumesc .
„În cazul magazinelor online se aplică O.G. 130/2000, republicată. Conform acesteia, consumatorii au dreptul de a denunţa unilateral contractul în termen de zece zile lucrătoare de la data primirii produselor, fără penalităţi şi fără a invoca vreun motiv“.