Cum ati conceput reclamatia? Ati cerut ceva in mod expres sau pur si simplu ati descris ce s-a intamplat? Era bine sa fi cerut inlocuirea pantofilor cu o pereche noua.
Restituirea banilor este ultima dintre masurile reparatorii, ele sunt in ordine: repararea, inlocuirea si doar in ultimul rand returnarea pretului.
In opinia mea puteati fi ajutat sa primiti alta pereche pentru ca in Legea 449/2003 scrie
Art. 11. - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
[...]
(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.
Tinand cont ca sunt pantofi nu cred ca se poate spune ca lipiciul este piesa noua insa asa cum ati spus, legea este interpretabila. Ce scrie pe certificatul de garantie, nu gasiti nimic care sa va fie de ajutor?
Avem un ghid de intocmire a unei reclamatii in care este scris si asta:
Daca nu sunteti multumit de modul în care a fost rezolvata reclamatia va puteti adresa în scris Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, B-dul Aviatorilor nr. 72, sector 1, Bucureşti cod 011865.
Incercati, de ce nu... mai rau nu poate fi :)
www.avocatnet.ro/content/for...