* Buletinul de identitate sau cartea de identitate(copie);
* carnetul de munca, daca persoana candidata a mai fost angajata;
* adeverinta de la angajatorul precedent, care sa ateste activitatea desfasurata la acesta, vechimea in munca, in meserie sau in specialitate;
* Curriculum Viate
* diplome de studii liceale, postliceale,
* avize, autorizatii, atestari necesare pentru exercitarea meseriei sau profesiei;
* avizul sau certificatul medical;
* livretul militar sau adeverinta de recrutare;
* cazierul judiciar daca considerati necesar;
* nota de lichidare reprezinta un document din care rezulta situatia debitelor la angajatorul precedent (daca persoana a mai fost angajata);
Toate aceste acte , insotite de cererea de angajare fac parte din dosarul personal al salariatului .
Dvs. veti incheia CIM pe care il veti inregistra lafirma dumneavoastra si cu 1 zi inainte de inceperea activitatii acestuia duceti Revisalul.
Aceeasi intrebare o am si eu,trebuie sa nagajez 3 conducatori auto mare tonaj(tir).De ce imi mai trebuie carnetul de munca si de ce am eu nevoie de adeverinta de la fostul loc de munca?
Ca perioada de proba pot trece 90 zile?