In octombrie 2010 am facut contract cu RDS pentru telefonie fixa + digimobil, internet si cablu TV. Dupa multe drumuri pe la ei am reusit sa iau telefonul si receiverele pentru cablu dar digimobilul nu. Acum imi spun ca si-au schimbat politica si ca nu mai beneficiez de digimobil.
Intrebare?
Face obiectul unei sesizari la protectia consumatorului avand in vedere ca nu este respectat contractul initial?
acelasi lucru l.am patit si eu.. si multi alti.. nu am mai vazut tel mobil, decat cartela, pt mobil imi cereau 2 E lunar desi initial nu costa nimic.
sesezare puteti face.. are destule stranse OPC.. cred ca au target.. la x sesizari le mai da o amenda.. ei le platesc, in comparatie cu bani pe care ii fura prin facturi si pacalit clientii sunt o nimica toata.
ORDONANŢÃ Nr. 21 din 21 august 1992 *** Republicată
privind protecţia consumatorilor
Art. 7
Operatorii economici sunt obligaţi:
.... c) prestatorii de servicii:
... - să respecte condiţiile prescrise sau declarate, precum şi clauzele prevăzute în contracte;
Art. 10
Drepturile consumatorilor, la încheierea contractelor, sunt:
.......
g) de a sesiza asociaţiile de consumatori şi organele administraţiei publice asupra încălcării drepturilor şi intereselor lor legitime, în calitate de consumatori, ...