avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 814 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... \"Nu suport stagiarii\"
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

"Nu suport stagiarii"

Aceasta este declaratia unei d-ne avocat foarte veche in profesie.
Cand crezi ca le-ai vazut sau auzit pe toate..viata iti demonstreaza contrariul
Cel mai recent răspuns: ContSters178374 , utilizator 15:29, 5 Iunie 2011
Am vazut spre exemplu metoda "din usa in usa", adica batut la usa, sunt absolvent al facultatii....stiu asta si asta...,fac asta si asta..... as dori sa fiu stagiarul d-voastra. Pus cateva intrebari din drept, pus cateva intrebari din viata si Ok sa-i dam drumul la lucru. A invatat mancand cartea, acum are cabinetul propriu si chiar este un bun avocat.
Mai fusese intre timp pe la mai multe cabinete si au refuzat-o:(
Si un sfat pentru studenti, tot cu " din usa in usa", sunt student la Drept, doresc sa fac practica, nu am nici o pretentie materiala, si asa anul III si asa anul IV, a fost aproape tot timpul pe la cabinet si "s-a trezit" in final ca a fost rugat pe bani de data asta sa ramana la acel cabinet!
Bunul renume in aceasta profesie nu se castiga numai cu cunostiinte teoretice si practice se castiga si cu seriozitate, cu responsabilitate pentru munca pe care o faci, cu respect pentru cei din jur, pentru cei care pana la urma te platesc si iti dau banii. Imi pare rau ca nu pot da nume pentru ca acele persoane chiar pot fi modele de viata! Bafta multa!