crissy2703 a scris:
Suntem o asociatie de proprietari cu restante la bloc, in urma carora ni s-a sistat ridicarea gunoiului.
, am decis prin Hotararea Asociatilor cu voturi de peste 50 % sa adunam o suma de bani de apartament care sa constituie fond de rulment in avans pe 4 luni , pentru a achita o parte din datoria la Retim .
Problema este ca administratorul nostru angajat de la o societate autorizata in domeniu nu a tinut cont de decizia noastra
1-Administratorul dvs a avut o opinie temeinica si in limitele normelor in vigoare
2-Fondul de rulment nu se strange in avans pe 4 luni
Fondul de rulment se dimensioneaza astfel incat sa poata acoperi cheltuielile curente la nivelul celei mai incarcate luni de regula luandu-se luna de iarna
Administratorul ca si angajat al asociatiei de proprietari nu este obligatoriu sa fie prezent la "
Hotararea Asociatiilor"
Administratorul de imobil are obligatia sa respecte legislatia de organizare si functionare asociatii de proprietari ,sa duca la indeplinire deciziile presedintelui si comitetului executiv