avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1224 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de urmas
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de urmas

Buna ziua! O sa expun pe scurt problema mea: am 24 de ani, sunt studenta si in mod normal ar trebui sa beneficiez de pensie de urmas in conditiile in care tatal meu a decedat. Mentionez ca anul trecut am beneficiat de aceasta pensie si eu si fratele meu. Anul acesta am ramas numai eu titulara dosarul de pensie de urmas. Am depus actele necesare in luna noiembrie 2010, inclusiv adeverinta de student si pana astazi, 13 mai 2011 eu nu am primit decizia de pensie. Doamnele care se ocupa de acest dosar mi-au inchis telefonul spunandu-mi sa astept, sa nu le mai deranjez ca o sa mi primesc eu candva banii, dar nu se stie cand. Asteapta norme. Eu peste o luna o sa termin anul universitar si nu am primit niciun ban. Ce este de facut? Nu cred ca este normal sa nu ai dreptul sa te interesezi de dosarul tau. Cui trebuie sa ma adresez? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 15:37, 15 Mai 2011
o cerere scris acu nr de inregistrare in care va adresati directorului casei de pensii aratai intarzierea dosarului si solicitati un raspuns scris privind stadiul dosarului. daca in 30 zile nu va da raspuns puteti sa le faceti plangere la politie pt abuz sau neglijenta in serviciu in fct de situatie. sper ca aveti dovada de predare a dosarului si inca ceva. l-ati depus in 90 zile?
Nu inteleg ce decizie de pensie asteptati daca sunteti beneficiar de pensie de urmas. Deciziile de pensie de urmas nu se emit anual, de cate ori depuneti la casa de pensii adeverinta care atesta ca va aflati in continuarea studiilor.