In urma cu doua luni socrul meu a decedat(in luna martie), la o saptamana de la tristul eveniment am mers la administratia fiscala sa vad ce datorii avem de achitat pe numele lui. Acolo mi s-a spus ca figureaza cu mai multe bunuri, unele de care stiam si unul de care nu stiam, si-anume o masina.
Acum, dupa doua luni la acelasi ghiseu, mi se spune ca bunul a fost radiat si ca o persoana s-a prezentat cu contractul de vanzare-cumparare, care ce credeti? a fost semnat cu o luna de inainte(in luna februarie).
Intrebare: Cum pot solicta o copie a contractului? pentru ca sunt sigur ca e un fals in el si vreau sa il dovedesc printr-o expertiza grafologica, si nu ma trimiteti la Admin Fiscala pentru ca de acolo mi s-a insuflat ideea ca nu voi putea obtine o copie printr-o cerere la ei ...#-o
Pe baza ORDONANTEI 27/2002faceti o cerere , ca persoana direct interesata,( fiind mostenitor)catre Serviciul public comunitar regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor din orasul din care sunteti.Solicitati sa vi se spuna in baza caror acte a fost radiat auto respectiv si mai ales,pt.ca pt.radierea unei masini este necesara printre altele si o cerere cu datele de identificare ale celui care depune cererea(respectiv-proprietarul masinii-deci o cerere facuta de socrul d-voastra).
In cererea d-voastra, aratati de ce va sunt necesare aceste informatii-si aratati suspiciunile d-voastra.Eventual , puteti merge si in audienta, la seful serviciului respectiv,aratati situatia.Sunt obligati, ca in virtutea acestei O.27 /2002, sa va raspunda.
Aveti sanse mai mari si mai usor de obtinut acel contract la Directia de Impozite si Taxe Locale . Ambele institutii fiind publice au obligatia legala sa raspunda solicitarilor d-voastra in 30 de zile