avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 925 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... hartuire din partea unei companii telefonice
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

hartuire din partea unei companii telefonice

Am si eu o intrebare care vine pe fondul unui ridicat nivel de frustrare. In fiecare luna aproape sunt sunat de o companie de telefonie direct pe telefonul meu mobil si intrebat cand imi voi plati factura curenta de telefonie, in ce zi, de ce nu am platit pana atunci si asa mai departe. Problema nu este numai cea legata de faptul ca sunt sunat pe mobil in cele mai inoportune momente ci si ca sunt sunat seara, cand sunt in familie (pe la 8, 9 seara de fiecare data). Mentionez ca aceste telefoane le primesc pentru ca am intarziat cu plata pana in 10 zile de la data scadenta.

Ma gandesc sa ii dau in judecata pentru hartuire. Este posibil un astfel de demers? Au voie sa faca acest lucru astfel?

Orice raspuns este binevenit!

Multumesc
Cel mai recent răspuns: ContSters202274 , utilizator 23:20, 18 Mai 2011
Asta nu se cheama hartuire, v-au prestat un serviciu, d-voastra trebuie sa platiti, nu o faceti, banuiesc ca ati mai intarziat si alta data(fara suparare..) si sunt indreptatiti sa-si ceara drepturile!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Raiffeisen ma hartuieste Costica33 Costica33 Am dat la incheierea unui contract cu banca Raiffeisen numarul meu de telefon mobil. Acum , de fiecare data cand intarzii sa platesc rata ma termina cu ... (vezi toată discuția)
Telefoane anonime dunguta dunguta Probabil ca fiecare , din cand in cand , primeste cate un telefon , din greseala noaptea pe la ore mici .Nu le acorzi importanta dar cand acestea devin un ... (vezi toată discuția)
Plata serviciilor telefonice prin card bancar elena138 elena138 Este stipulat in vreun contract de telefonie diferenta dintre plata facturii in magazin sau prin card bancar? Ma intereseaza daca o confirmare de plata are ... (vezi toată discuția)