poi nu aveti ordinul de plata cu viza bancii dv.? transmiteti/l prin fax in romania si destinatarul sa se prezinte cu acel ordin de plata la banca sa ceara lamuriri. se mai incurca .
Orice titular de cont bancar, care nu efectueaza operatiuni o perioada mai mare de timp, are sansa sa-i fie contul blocat. Asa cum o deschidere de cont se face prin solicitare din partea unui client, tot asa si inchiderea acelui cont se face prin demers al titularului acestuia. Probabil ca, banca respectiva a inactivat contul din lipsa de operatiuni. Problema transferului bancar, in contul respectiv, se poate rezolva, dupa ce in prealabil, titularul contului s-a asigurat ca, acesta este functional si v-a reconfirmat IBAN-ul corect, astfel incat, corespondentul bancar sa vireze suma trimisa de dvs in mod corect. Stati fara grija, caci, banii pe care dvs i-ati trimis nu s-au pierdut, sunt numai blocati in contul titularului care nu si-a mai utilizat contul de disponibilitati. Din acest motiv, banii nu au fost returnati catre banca dvs, prin care i-ati transferat in tara.
Tranzactia am facut prin internet din cont in cont. Aici totul asa platim. Listingul il avem. Dar cei din Banca din Romania tot neaga, si zic ca nu sunt banii, ca n-a venit nimic. Ca, contul nu mai e.
La cate s-au intamplat cu personalul din multe banci, ne asteptam ca cineva din banca sa-i fi luat.
O sa mai insistam si maine cu telefoane.
Va multumesc pt raspuns.
Si pana la urma banii sunt disparuti. Cei din banca BCR din Romania neaga, ca nu sunt banii in banca lor, iar cei de aici au zis ca tranzactia a fost facuta si se afla in banca din Romania. Daca contul este anulat, normal pana acum trebuia sa trimita banii inapoi in contul nostru. Deci pfffffffffffffffffffffffff, asa intarziem cu rata de la casa pt banca, si la urma tot noi platim penalitatile.
Ce sa facem???
reclamati la echivalentul oficiului pentru protectia consumatorului de acolo. banca dumneavoastra este raspunzatoare pentru tranzactie.