avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 904 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... motiv divort sotz cu capacitati intelectuale reduse
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

motiv divort sotz cu capacitati intelectuale reduse

Buna ziua,

As dori sa stiu daca poate fi un motiv de divort faptul ca sotul, care a intrat intr-o secta a inceput sa manance tot mai putin si mai putin variat si rezultatul e ca mintea lui nu mai functioneaza cum trebuie.

In final, este incapabil sa gandeasca coerent, si uita si ce a spus in urma cu 2 minute. Tot ceea ce vorbim ii intra pe ureche si ii iese pe alta, si cand ne revedem o luam de la capat. Pacat ce e si un copil in joc, care e afectat de certurile noastre frecvente.
Cred ca este foarte frustrat, si din aceasa cauza a inceput sa fie si violent si sa ma loveasca.
Cel mai recent răspuns: Vasile Mihaela , Consilier juridic 22:17, 28 Mai 2011
Nu, sunt inginera. Si, din pacate nu ma pricep la treburi juridice. As vrea sa ramana cu mine copilul si el sa paraseasca apartamentul pe care l-am cumparat cu bani pusi in masuri egale.

Asta, lasand la o parte gluma, chiar m-am saturat...
poate fi motiv de divort ceea ce spuneti dv. dar trebuie probat cu documente medicale. daca intelegerea cu sotul nu mai este posibila, puteti pune capat casniciei solicitind acordarea custodiei copilului minor rezultat din aceasta.
TheGeanina a scris:

Buna ziua,

As dori sa stiu daca poate fi un motiv de divort faptul ca sotul, care a intrat intr-o secta a inceput sa manance tot mai putin si mai putin variat si rezultatul e ca mintea lui nu mai functioneaza cum trebuie.

In final, este incapabil sa gandeasca coerent, si uita si ce a spus in urma cu 2 minute. Tot ceea ce vorbim ii intra pe ureche si ii iese pe alta, si cand ne revedem o luam de la capat. Pacat ce e si un copil in joc, care e afectat de certurile noastre frecvente.