avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 863 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Acordarea concediului pentru cresterea copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Acordarea concediului pentru cresterea copilului

buna ziua. as dori sa ma lamuriti si pe mine.
m-am angajat in data de 12.04.2011. din iulie as dori sa intru in medical pana la nastere 15.10.2011 si apoi sa iau cele 126 zile in postnatal. daca dupa aceea ma voi intoarce la serv sau voi lua medical pana la data de 12.04.2012 voi putea intra in concediu crestere copil la 6 luni de la nastere? sunt concediile medicale si postnatalul considerate stagiu de cotizare? pot intra in CCC oricand de la nasterea copilului pana acesta implineste 2 ani? in ce perioada este necasar stagiul de cotizare de 1 an? poate fi si dupa nastrea copilului?
va multumesc
Cel mai recent răspuns: khrik_1977 , utilizator 16:01, 8 Iunie 2011
1. Conditia pentru a beneficia de indemnizatie de CCC este ca in cele 12 luni premergatoare nasterii sa aveti venituri din salarii, din activitati independente sau agricole sau perioade asimilate (concedii medicale, concediu de maternitate, somaj indemnizat, eleva, studenta etc.).
2. In CCC puteti intra oricand dar nu mai devreme de a 43-a zi de la nasterea copilului dar acest concediu este numai pana cand copilul implineste 2 ani.
multumesc pt raspuns.am inteles, 12 luni premergatoare nasterii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu pentru crestere copil pana la 2 ani mitrofan emilia mitrofan emilia BUNA ZIUA daca sotia a nascut pe 04.03.2014, este salariata dar nu poate beneficia de CCC pana la doi ani deoarece nu are stagiu de cotizare complet, din ce ... (vezi toată discuția)