avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 827 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... ROI
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

ROI

Este obligatoriu registrul de intrari /iesiri la o unitate ?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:57, 8 Iunie 2011
Despre ce registru vorbiti?intrari -iesiri documente dintr-o unitate se face pe baza de nr...intr-un registru,nu?
sa aveti o evidenta a circulatiei documentelor justificative ale firmei(cereri,norificari,decizii,PV..etc)
În vederea păstrării unei evidenţe clare a corespondenţei care intră în unitate, precum şi a celei emise, unitatile înregistrează fiecare document într-un registru de corespondenţă. Se practică două sisteme: unul care foloseşte un registru unic de intrare-ieşire şi altul care evidenţiază în registre separate intrările şi ieşirile.

INSTRUCŢIUNI privind activitatea de arhivă la creatorii şi deţinătorii de documente, aprobate de conducerea Arhivelor Naţionale prin Ordinul de zi nr. 217 din 23 mai 1996 :
Art. 9. - înregistrarea documentelor se face la registratura generală, fie într-un singur registru de intrare-ieşire, fie, concomitent, în mai multe, fără ca numerele de înregistrare date documentelor să se repete.
Când creatorul de documente primeşte, emite şi întocmeşte pentru uz intern un număr mare de documente, înregistrarea acestora se poate face şi la fiecare compartiment de muncă In această situaţie, la registratura generală se înscrie numărul de înregistrare atribuit de expeditor şi denumirea compartimentului la care se repartizează spre înregistrare şi rezolvare.
Înregistrarea documentelor se efectuează cronologic, în ordinea primirii lor.
Înregistrarea documentelor începe de la l ianuarie şi se încheie la 31 decembrie ale fiecărui an.
La înregistrarea documentelor se vor preciza următoarele clemente: numărul de înregistrare, data înregistrării, numărul şi data documentului date de emitent, numărul filelor documentului, numărul anexelor, emitentul, conţinutul documentului în rezumat, compartimentul căruia i s-a repartizat, data expedierii, modul rezolvării, destinatarul, numărul de înregistrare al documentului la care se conexează şi indicativul dosarului după nomenclator, care se va stabili şi completa în registru după rezolvarea documentului.
Documentele care se referă la aceeaşi problemă se conexează la primul document înregistrat; în dreptul fiecărui document conexat se trece, în rubrica corespunzătoare, numărul de înregistrare al documentului la care se face conexarea.
Documentele expediate din oficiu şi cele întocmite pentru uz intern se înregistrează ca şi documentele intrate, completându-se coloanele adecvate.
In cazul documentelor expediate ca răspuns, acestea vor primi numărul de înregistrare al documentului la care se răspunde.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua! secretara unei institutii a refuzat sa dea nr de inregistrare ... Petru2022 Petru2022 Buna ziua! Secretara unei institutii a refuzat sa dea nr de inregistrare unui document precizând ca „nu s-a dat niciodata nr de inregistrare pentru asa ... (vezi toată discuția)
Mai multe registre intrare-iesire intr-o unitate andrei_70 andrei_70 E normal ca intr-o unitate de invatamant sa existe mai multe registre de intrare-iesire? Un registru la secretariat registratura, un registru la secretariat ... (vezi toată discuția)
2 registre de intrare - iesire intr-o institutie publica mihaidt mihaidt Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu o problema. in cazul in care ma puteti indruma spre anumite acte normative ar fi foarte bine. speta este ... (vezi toată discuția)