avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 668 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Mai multe registre intrare-iesire intr-o unitate
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Mai multe registre intrare-iesire intr-o unitate

E normal ca intr-o unitate de invatamant sa existe mai multe registre de intrare-iesire? Un registru la secretariat registratura, un registru la secretariat resurse umane si elevi si un registru la contabilitate?
Care este legislatia care sta la baza intocmirii registrului de intrare-iesire?
Cel mai recent răspuns: andrei_70 , utilizator 09:22, 7 Aprilie 2016
Cititi aceasta procedura, ar trebui sa gasiti in ea atat legislatia de referinta cat raspunsul la ce va intereseaza:
[ link extern ]

Atata timp cat e vorba de secretariat resurse umane si serviciul contabilitate, care trebuie sa aiba un registru special, e firesc ca fiecare sa aiba evidenta documentelor pe care le gestioneaza.
In cadrul departamentului de secretariat e vorba de 2 compartimente: compartimentul secretariat registratura si compartimentul secretariat resurse umane.
Nu mi se pare normal ca atata timp cat o institutie are compartiment de registratura sa fie in unitate cate un registru de intrare-iesire pentru fiecare birou in parte, in cadrul aceluiasi departament.
Ma interesa sa stiu daca exista vreo reglementare legala privind infiintarea si gestionarea registrului de intrare-iesire al unei institutii
CAPITOLUL II
Obligaţiile creatorilor şi deţinătorilor de documente

A. Evidenţa documentelor
Art. 8. - Creatorii de documente sunt obligaţi să înregistreze toate documentele intrate, ieşite ori întocmite pentru uz intern.
Art. 9. - Inregistrarea documentelor se face la registratura generală, fie într-un singur registru de intrare-ieşire, fie, concomitent, în mai multe, fără ca numerele de înregistrare date documentelor să se repete.
Când creatorul de documente primeşte, emite şi întocmeşte pentru uz intern un număr mare de
documente, înregistrarea acestora se poate face şi la fiecare compartiment de muncă.
In această situaţie, la registratura generală se înscrie numărul de înregistrare atribuit de expeditor şi denumirea compartimentului la care se repartizează spre înregistrare şi rezolvare.
[ link extern ]
Multumesc!
:vishenka:

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

2 registre de intrare - iesire intr-o institutie publica mihaidt mihaidt Buna ziua, va rog sa ma ajutati cu o problema. in cazul in care ma puteti indruma spre anumite acte normative ar fi foarte bine. speta este ... (vezi toată discuția)
Roi ludeea ludeea Este obligatoriu registrul de intrari /iesiri la o unitate ? Multumesc! (vezi toată discuția)
Buna ziua! secretara unei institutii a refuzat sa dea nr de inregistrare ... Petru2022 Petru2022 Buna ziua! Secretara unei institutii a refuzat sa dea nr de inregistrare unui document precizând ca „nu s-a dat niciodata nr de inregistrare pentru asa ... (vezi toată discuția)