Am infiintat un srl pe vremea cand inca eram student, in 2004. N-am avut niciun fel de activitate pana acum, depunand o data la 6 luni respectiva declaratie. Intrebarea mea este, daca ma pregatesc sa incep activitatea in urmatoarele luni (adica sa tai prima factura, nu?), pot DEJA sa primesc facturi corespunzatoare diverselor servicii? (de ex. imi mai fac o stampila.. sau o imputernicire notariala.. etc) si sa le inregistrez ulterior?
Daca nu dai drumul la activitate poti intocmi chiar tu acele declaratii pentru administratia financiara, daca iti dai un pic interesul . Un contabil te va costa sa stii si nu cred ca vei fi bucuros sa scoti bani din buzunar fara sa ai activitate pe firma. Vei avea nevoie imperioasa de un contabil in situatia daca incepi activitatea!
Srl fara activitate
adina23
sunt in curs de a-mi deschide un srl, nu gasesc spatiu ptr a-mi putea desfasura activitatea, daca intocmesc actele firmei si o sa fie o luna, doua fara ... (vezi toată discuția)
Contabilitate pfa
Roxie
Buna seara.
Sunt PFA la inceput de drum, si as avea nevoie de sfaturi legate de tinerea contabilitatii si declaratiile la Administratia Financiara.
Pentru ... (vezi toată discuția)