Ma confrut cu o problema si nu stiu ce sa fac, deci am nevoie de ajutorul vostru.
Am dus pt a patra oara masina in service pt ca ploua in ea si specialistii constata ca presuletele se uda dar nu se probeaza ca ploua. Masina este noua si a fost cumparata in dec 2007(garantie 4 ani). Sunt indreptatita sa cer inlocuirea masinii sau contravaloarea ei?
Cum trebuie sa procedez?
Va multumesc foarte mult.
În perioada de garanție a unui bun, puteți solicita înlocuirea bunului respectiv numai în situția în care acel bun are o defecțiune ce nu poate fi remediată și astfel nu-l puteţi utiliza conform destinaţiei sale.
Contravaloarea bunului o puteţi obţine numai în cazul în care vânzătorul nu vă poate înlocui bunul cu altul în stare de funcţionare, sau în cazul în care nu sunteţi mulţumită de funcţionare produsului, pe care, dacă aţi fi cunoscut-o de la început, anterior vânzării, nu aţi mai fi cumpărat acel bun.
Mergeţi la reprezentanţa de unde aţi achiziţionat autoturismul, spuneţi să vă remedieze defecţiunea, dacă aceştia afirmă că maşina nu prezintă defecţiuni sau nu le pot constata, luaţi legătura cu directorul reprezentanţei din ţară, iar pentru o maşină străină, adresaţi-vă producătorului, direct care nu cred că va sta pasiv deoarece o reclamă proastă face de 100 de ori mai mult rău decât restituirea contravalorii maşinii unui client nemulţumit...
De asemenea, vă recomand să vă adresaţi şi Oficiului pentru Protecţia Consumatorului cu o reclamaţie.
Dacă nu veţi obţine satisfacţie la capătul acestor demersuri, nu vă rămâne decât să iniţiaţi o acţiune în instanţă în răspundere civilă contractuală împotriva vânzătorului . Atunci, vă recomand angajarea unui avocat.
Succes! ;)