pneagu a scris:
La sediul societatii in spatiu special amenajat.
Transmiterea dreptului de propietatea inseamna sa intrati si in posesia arhivei.
....
Problema nu este chiar asa simpla. In cazul unei cesionari avem alta structura a asociatilor. Se transmite dreptul de proprietate a partilor sociale nu se intra in posesia bunurilor sau arhivei.
Arhiva ramane in continuare la sediul firmei, adica in posesia firmei, a societatii, nu in posesia asociatilor.
Administratorul este mandatat practic cu reprezentarea societatii, lui ii revine printre altele si "posesia arhivei"
Daca se schimba si administratorul atunci intre vechiul si noul administrator trebuie facut si un proces verbal de dare-primire. Daca se refuza predarea in intregime a bunurilor, documentelor, etc atunci se poate face plangere la politie sau chiar direct tribunal.
In cazul in care fostul administrator nu a tinut arhiva corespunzator, lucrul acesta trebuie consemnat (si daca se poate autentificat) pentru ca noul administrator sa nu poata fi tras la raspundere.