avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 515 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... cum obtin pensia stabilita in hotarare?
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

cum obtin pensia stabilita in hotarare?

Sunt majora, studenta si am o sentinta def, irevocab, investita-din martie a.c. prin care tatal meu e obligat sa-mi plateasca pensia din urma(aug 2010) si chelt de judecata.
-Cand s-a judecat procesul , tatal nu avea loc de munca si s-a stab pens la sal min.
-Am aflat acum firma la care e angajat inca din luna martie a.c.
-Pana acum nu mi-a platit nimic, asa ca am facut plangere penala ,direct la procuratura, in luna mai, dupa 2 luni, dar nu am primit niciun raspuns pana acum si nici nu am fost chemata pt declaratii. Atunci nu stiam ca e angajat.
Va rog, spuneti-mi ce pot face?
E obligata firma la care lucreaza sa-i retina pensia si banii din urma daca ii trimit sentinta? Sa ma duc la executor, poate sa-i puna executorul poprire pe salariu?Alte bunuri nu are.
Sa ma duc iar la procuratura sa le spun ca lucreaza sau sa astept mai intai 2 luni de la ultima plangere, ...?Sa-l dau iar in judecata, sa cer actualizarea pensiei la sal min pe 2011 pana la data angajarii, si apoi la niv salariului, sa spun ca nu a platit?
Termin facultatea pana s-o judeca ...
Va rog, invatati-ma ce sa fac. Va multumesc.
ar trebui sa mergeti la parchet sa vedeti daca se ocupa cineva si de plangerea dvs si sa le spuneti ca e angajat si de cand, poate stiti si unde.
daca pensia fixata e mica si aveti informatii ca salariul tatalui permite plata unei pensii mai mari, il puteti actiona in judecata pt marire.
mergeti la un executor jud cu hot pt a i se pune poprire pe salariu
Nu vreau sa par rautacioasa... Sunteti majora, la vremea stabilirii pensiei tatal dv nu era angajat.... Cu atatea drumuri pe la judecatorie, parchet, executor, mai bine ati investi acest timp in cautarea unui loc de munca.