avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 947 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general plata contabilei
Discuție deschisă în Contabilitate în general

plata contabilei

sunt medic dentist. mi-am facut srl si petru contabilitate plateam o contabila 370 ron pe luna. mi s-a parut ca imi cere mult deoarece contabilitatea la mine inseamna un venit si niste cheltuieli pe materiale. deoarece mai ramaneam cu putin m-am gandit ca e mai bine sa imi desfiintez firma si sa imi fac cabinet medical individual (unde nu am nevoie de contabila decat o data pe an). Imi cerea mult contabila?
Cel mai recent răspuns: radacini , utilizator 20:42, 5 Octombrie 2011
Sunt total de acord cu ce a spus d.na Magda.
AlinaLavinia a scris:

sunt medic dentist. mi-am facut srl si petru contabilitate plateam o contabila 370 ron pe luna. mi s-a parut ca imi cere mult deoarece contabilitatea la mine inseamna un venit si niste cheltuieli pe materiale. deoarece mai ramaneam cu putin m-am gandit ca e mai bine sa imi desfiintez firma si sa imi fac cabinet medical individual (unde nu am nevoie de contabila decat o data pe an). Imi cerea mult contabila?

Cred ca cel mai bine era sa negociati cu dansa. Cred ca tariful corect este cel care ii face pe amandoi multumiti: si pe beneficiar, si pe prestatorul de servicii.

In alta ordine de idei, consider ca alegerea facuta de a va infiinta un CMI este buna. Totusi, va recomand sa aveti pe aproape pe cineva care sa va consilieze in domeniul financiar-contabil.
Ultima modificare: Duminică, 28 August 2011
Iulian MANEA, Contabil
In opinia mea, conteaza ft mult volumul de munca al contabilului: poate venitul dvs se compunea dintr-un nr considerabil de documente, la fel si achizitiile, aveati operatiuni prin casa si/sau banca, s.a. In plus, declaratiile fiscale (luna/trim, dupa caz).
De asemeni nu uitati ca si contabilul are o raspundere si, de asemeni, plateste contributii si impozite la onorariul facturat.