Buna ziua.
Speta mea este urmatoarea: Am incheiat anul trecut, in iulie, o polita de asigurare CASCO printr-un broker de asigurare. Am platit cele 4 rate trimestriale conform politei de asigurare, obtinand chitante ptr efectuarea platii si am constatat in urma unei discutii cu societatea la care s-a facut asigurarea (nu societatea de brokeraj) ca polita mea s-a stornat pe motiv de neefectuare plata, dupa rata a 2. In acest sens am reusit sa obtin un mail care atesta faptul ca polita mea a fost stornata.Ce este de facut in acest caz? Pot cere daune care sa acopere cel putin suma asigurata? Multumesc.
Daca nu ati fost implicat in vreun eveniment rutier in urma caruia sa existe avarii parerea mea este ca ar trebui sa fiti fericit ca ati scapat de o mare belea. Oricum ...si in caz de dauna din moment ce aveati chitanta de achitare a primelor de asigurare de la broker, in eventualitatea unui prejudiciu puteati sa recuperati paguba pe cale amiabila sau in instanta.
Recomandarea este sa va documentati inainte de a lua hotararea cu ce broker incheiati asigurarile.
Este posibil ca brokerul sa nu fi virat ratele 2-4 pe care spuneti ca le-ati achitat si aveti chitantele asupra dv. Imaginea sifonata este a asiguratorului dv si a brokerului respectiv. Un proces cu asiguratorul respectiv nu va duce la nici un castig pt dv , doar pierderi. Mai degraba puteti intenta proces impotriva brokerului. Oricum nu ati fost prejudiciat cu nimic din cate inteleg si asta este un lucru bun pt dv. Pe viitor este bine sa verificati situatia asigurarilor dv si la asiguratorul dv si nu va mai lasati numai pe mana agentului.
Nu am inteles unde ati efectuat platile.
In mod normal,trebuia sa existe acoperire prin polita pana in iulie acest an.
Dupa parerea mea,puteti solicita restituirea primelor platite(rata 3 si 4).Inteleg ca dupa rata a doua polita a fost reziliata(chiar daca folositi termenul-stornare).
Platile le-am efectuat la brokerul de asigurare care mi-a emis chitantele in numele societatii de asigurare. (antet si stampila)
Am folosit termenul stornare ptr ca acest termen apare explicit in mail-ul primit de la societatea de asigurare. O sa incerc sa recuperez R3 si R4.
Multumesc tuturor ptr sfaturi.
O zi buna in continuare tuturor.