Buna ziua.
Speta mea este urmatoarea: Am incheiat anul trecut, in iulie, o polita de asigurare CASCO printr-un broker de asigurare. Am platit cele 4 rate trimestriale conform politei de asigurare, obtinand chitante ptr efectuarea platii si am constatat in urma unei discutii cu societatea la care s-a facut asigurarea (nu societatea de brokeraj) ca polita mea s-a stornat pe motiv de neefectuare plata, dupa rata a 2. In acest sens am reusit sa obtin un mail care atesta faptul ca polita mea a fost stornata.Ce este de facut in acest caz? Pot cere daune care sa acopere cel putin suma asigurata? Multumesc.
Am initiat discutia cu brokerul ptr a-mi solutiona cazul, repunere pe rol polita sau returnare R3 si R4. In mai putin de 24 h polita a fost repusa pe rol (document care pare oficial) actiune la care asiguratorul nu a reusit sa-mi dea un raspuns in privinta acestei schimbari de situatie.
Asa cum cineva amintea mai devreme trebuie avut grija la cine incheiem asigurarea si recomand si altora verificarea pe parcurs a statusului politei respective.
Multumesc inca o data tuturor celor care au venit cu o solutie.
O zi buna tuturor.