avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 848 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... AGRESARE FIZICA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

AGRESARE FIZICA

Buna ziua, sunt student si am si eu de lamurit o problema
Sunt angajat sezonier pe litoral.Lucrez din luna mai dar contract de munca mi-au facut cu 15 iunie 2011.
Nu am fost renumerat pentru luna mai iar cand am vrut sa plec mi-au zis ca trebuie sa respect preavizul de 20 de zile.
Nici banii nu mii da si nici nu ma lasa sa plec. Ba mai mult cand le-am zis ca vreau sa plec am fost agresat atat fizic cat si verbal. Ce pot face legal ?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:23, 23 Iunie 2011
Pentru incalcarea legislatiei cu privire la relatiile de munca, puteti sesiza ITM-ul local, iar pentru agresiunea fizica sau verbala puteti depune o plangere penala impotriva persoanei care v-a agresat.

Art.81.alin.8 C.mun. : Salariatul poate demisiona fara preaviz daca angajatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul individual de munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prbleme la serviciu stefan_pitt stefan_pitt buna nam primit leafa de 1 luna de zile si tichetele de masa de 2 luni de zile,si as vrea sami dau demisia,pot sa nu stau in preaviz de 20 de zile,sau cum sa ... (vezi toată discuția)
Dreptul muncii.contract de munca.demisii cristina1502 cristina1502 Buna ziua.am lucrat 2 luni la un magazin alimentar,lucram in jur 51 de ore pe saptamna (de L-V-9ore iar S-5-6 ore) fara a mi se da liber sau ore platite in ... (vezi toată discuția)