buna.am facut o rezervare pe internet pe ruta madrid --bucuresti cu wizair pentru 4 persoane si am platit-o prin transfer bancar in contul firmei in timp util am asteptat sa-mi vina confirmarea dar vazand ca nu vine dupa 8 zile am sunat sa vad ce se intampla .M-i s-a spus ca banii au ajuns in cont dar nu se poate face operatiunea nestiind nici ei cauza (domnii de la cluj) mi-au cerut nr de ordin cu care sa facut transferul si un cont unde sa-mi returneze banii dar inca nu mi-au inapoiat nimic si am sunat de vreo 5-6 ori in conditiile in care pretul convorbirii este de aproape 2 euro pe minut si ma cam tin de obicei peste 10 minute.Daca poate cineva sa-mi dea un sfat ce ar trebui sa fac ca sa-mi recuperez banii.Mentionez ca intre timp am luat alt bilet cu aceias firma de data aceasta de la o agentie cu aceiasi data si aceiasi ora .Va multumesc si va rog sa ma ajutati.
Faceti imediat in scris , o adresa catre agentia respectiva si ii anuntati de cele intamplate.Faptul ca ati vorbit, de 5-6 ori, nu inseamna nimic. Stiti proverbul-verba volant scripta manent.
Da, faceti o notificare SCRISA. Nu mai dati bani pe telefoane, ca o faceti degeaba. Notificarea scrisa, facuta prin curierat care va asigura confirmarea de primire. La serviciile postale beneficiati de asa ceva. Spuneti-le ca SOLICITATI returnarea banilor intr-un termen rezonabil. Daca nu primiti banii, faceti sesizare la ANPC. Ei vor face sigur ceva. In sens contrar, in instanta...dar eu cred ca ANPC-ul isi face treaba.
V-au costat mai mult biletele pe care le-ati cumparat apoi decat cele de la ei?
Probleme chirie
Laurentiuv
Am o problema destul de grava. Am stat undeva in chirie unde a trebuit sa lasam o garantie de 150 de euro la inceput care nu a fost trecuta pe contract, iar ... (vezi toată discuția)