avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 471 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Vreau sa renunt la un abonament vodafone
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Vreau sa renunt la un abonament vodafone

Buna ziua, am fost sunat de cei de la vodafo daca vreau sa im schimb abonamentul si miau zis ca mi se prelungesc minutele mega la internet si toate aceste im merg in in alta tara oferindumi si o tableta zicand ca sunt pintre putini selectati cu aceasta oferta si cu tableta am intebat de mai multe ori valoare abonamentului find si mi sa parut buna iar cand mia venit factura aveam dublul, am sunat la ei si miau zis ca mia facut doua abonamenta al meu ala vechi si altul nou doar cu internet si tableta inclusa spunind ca doar asa se face oferta cu tableta iar eu am spus ca mine nu mia zis nimeni asa ceva ca nu im faceam pt ca deja am un abonament mau trimis la reclamati si astep sa ma sune spunetimi va rog ce sa fac
Cel mai recent răspuns: vlad nicolae , moderator 08:08, 6 Mai 2016
Cand va suna spuneti-le sa verifice inregistrarea convorbirii si, in plus, sa va trimita contractul pe hartie, ca sa-l puteti citi.

Spuneti-le ca sunt obligati sa vi-l trimita in conformitate cu prevederile art. 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, iar dvs. aveti dreptul sa va retrageti din contract in 14 zile lucratoare de la data la care il veti primi:

ARTICOLUL 9
Dreptul de retragere
(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.
(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;

Mai spuneti-le ca nu vreti sa platiti pentru servicii ale caror costuri nu v-au fost prezentate corect, deci sa anuleze noul abonament si sa reduca factura la pretul vechiului abonament.

Reveniti pe forum dupa ce vorbiti cu ei.
Verba volant, scripta manent.

Probabil ca in stilul lor specific va vor imbrobodi la telefon si nu veti rezolva nimic, din contra veti afla ca vi s-a facut o favoare.
Cam asta e stilul la toate marile companii, banci si ce-o mai fi, sunt numai miere pana te agata cu contract si dupa aceea te trateaza ca pe ultimul om.

Faceti-le intai o sesizare scrisa pe mail pe site-ul lor, prin care le precizati ca vi s-a incheiat un contract fara a vi se comunica toate datele necesare, si solicitati ferm sa se rezilieze contractul, in caz contrar urmand a va adresa ANPC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vodafon Madaburnar Madaburnar Buna am avut un abonament la vodafon prin 2015 totul a mers okei pana cand in aprilie 2016 am plecat in stainatate si iam zis cuiva sa mearga sami plateasca ... (vezi toată discuția)
Se poate renunta la un contract semnat cu un furnizor de servicii? Marica_sz Marica_sz Buna ziua. Am facut o \\"prostie\\". Am citit pe reclama unui furnizor de telefonie - cine are cel putin abonament la furnizorul ......de telefonie primeste ... (vezi toată discuția)
Gandaci in bloc - presesdintele si administratorul nu vor sa faca nimic stanescu2 stanescu2 Buna ziua. Detin o garsoniera intr-un bloc si in ciuda numeroaselor tentative de a curata ap de gandaci, acestia revin. Presedintele si administratorul refuza ... (vezi toată discuția)