avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... REZILIERE CONTRACT
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

REZILIERE CONTRACT

Am o mare dilema , doresc sa reziliez un contract cu o companie de telefonie mobila si dansii spun ca nu se poate deoarece: in decembrie 2009 am achizitionat un telefon folosind punctele de loialitate+ diferenta in lei si ca contractul s-a prelungit automat cu 24luni.In cazul in care doresc rezilierea mai devreme trebuie sa patesc o despagubire de 150euro, respectiv diferenta pana la finalizarea contractului adica 31euro(calculat astazi 02.07.20011).
Intrebarea mea este: e corect? stiam ca odata cu modificarea legii 161/2010 nu am mai fi obligati.
Multumesc anticipat.:sorry:
Cel mai recent răspuns: Iuliana Cermak , Avocat 12:59, 2 Iulie 2011
Este foarte corect.Cititi bine contractul sau actul aditional la acesta pe care l-ati semnat in momentul achizitionarii telefonului la fidelizare.Compania respectiva a subventionat costul telefonului iar daca intrerupeti contractul inainte de termen nu numai ca trebuie sa platiti costul abonamentului pana la sfarsitul perioadei contractuale,dar platiti si diferenta dintre pretul real si cel pe care l-ati platit dvs pt telefonul mobil.
Ar fi bine ca pe viitor sa folositi aceste puncte pt plata facturilor sau pt a cumpara accesorii.
alexis45 a scris:

Este foarte corect.Cititi bine contractul sau actul aditional la acesta pe care l-ati semnat in momentul achizitionarii telefonului la fidelizare.Compania respectiva a subventionat costul telefonului iar daca intrerupeti contractul inainte de termen nu numai ca trebuie sa platiti costul abonamentului pana la sfarsitul perioadei contractuale,dar platiti si diferenta dintre pretul real si cel pe care l-ati platit dvs pt telefonul mobil.
Ar fi bine ca pe viitor sa folositi aceste puncte pt plata facturilor sau pt a cumpara accesorii.


Posibil sa fie si ca dvs. insa...ceea ce sustineti, respectiv:"daca intrerupeti contractul inainte de termen nu numai ca trebuie sa platiti costul abonamentului pana la sfarsitul perioadei contractuale,dar platiti si diferenta dintre pretul real si cel pe care l-ati platit dvs pt telefonul mobil." este eronat deoarece, userul a precizat doar ca doreste rezilierea contractului.

A mai precizat faptul ca:"in decembrie 2009 am achizitionat un telefon folosind punctele de loialitate+ diferenta in lei si ca contractul s-a prelungit automat cu 24luni".

Acea clauza, despre care ne spuneti ca exista in contract, este abuziva, iar daca "prelungirea cu inca 24 de luni, a abonamentului, s-a efectuat "automat", fara ca userul sa semneze un alt act...solicitarea furnizorului/prestatorului respectiv, nu este legala.
www.avocatnet.ro/content/art...

Discutii utile:
www.avocatnet.ro/content/art...

www.avocatnet.ro/content/art...





Ultima modificare: Sâmbătă, 2 Iulie 2011
Iuliana Cermak, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prelungire contract telefonie mobila guiualina guiualina Buna ziua! Am contract cu un operator de telefonie mobila de 12 ani, 2 numere pe acelasi contract. Acum doresc modificarea tipului de abonament cu unul mai ... (vezi toată discuția)
Probleme cu o firma de telefonie mobila puiuc puiuc IN ANUL 2006 AM INCHEIAT CU FIRMA ORANGE UN CONTRACT DE ABONAMENT PENTRU SERVICII DE TELEFONIE MOBILA.IN LUNA DECEMBRIE 2010 MI-A VENIT O FACTURA CU COST ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract nko80 nko80 buna ziua;in urma abuzurilor repetate a celor de la [editat de admin] am decis sa reziliez contractul cu ei.mentionez ca acesta expira in 2012.la incheierea ... (vezi toată discuția)