avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 775 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... abonament vodafone
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

abonament vodafone

Buna seara.

Sunt student si cred ca am o problema la care va rog sa ma sfatuiti cum sa o rezolv si care sunt consecintele juridice. Pe scurt in ianuarie 2011 am incheiat un abonament la vodafone pe baza unui job pe care in prezent l-am pierdut, implicit si veniturile si sunt restant cu cateva facturi, iar astazi mi-au reziliat contractul. Din ce am citit in contract sunt pasibil sa platesc taxa de reziliera care ajunge in final la aproximativ 2600 ron, bani pe care nu-i am si nu cred ca o sa-i am prea curand. Va rog sfatuiti-ma la ce sa ma astept din punct de vedere juridic in ideea ca sunt student si nu am niciun venit.

Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: kappauser , utilizator 11:26, 5 Iulie 2011
eventual la o cerere de chemare in judecata
Taxa de reziliere este in principiu abuziva. Ce veti plati va fi abonamentul pana la sfarsitul contractului plus eventuale despagubiri care insa trebuiesc justificate. De exemplu avocat sau executor judecatoresc, sau daca ati primit telefonul subventionat etc. Alte lucruri nu vi se pot baga in factura. La un abonament de 10 Euro pe luna ar insemna cel mult 240 Euro, penalizari nu sunt permise pentru ca nici ei nu va mai furnizeaza serviciile. Nici dobanzi nu sunt permise.
Taxa de reziliere stipulata in contract este de 270 euro la care se adauga abonamentul lunar pt. durata minima adica 1an de abonament, plus penalitati de 0.5%/zi, plus diferenta pt. telefon subventionat.

Multumesc de sfaturi!
In aceasta forma “taxa de reziliere” este abuziva si va putea fi contestata, chiar daca ati fost de acord prin semnarea contractului.