avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 933 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediere

Buna ziua
Sunt in concediu medical si urmeaza sa revin la locul de munca pe functie.Pe moment pe functia mea a fost numit o alta persoana care a preluat atributiile.Cu ocazia reveniri ,am fost avertizat ca ar fi indicat sa mi dau demisia.Intrebare
1.pot reveni pe acelasi post ?
2.pot fi schimbat de pe functie si sa mi se puna in vedere un alt post?
3.ce se intampla daca refuz postul propus?
4.pot fi dat afara daca nu mi dau demisia prin somaj ?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: broma , utilizator 18:59, 19 Iulie 2011
1. Da, nu inteleg de ce nu ati putea reveni pe acelasi post (doar in cazul in care ati suferit un accident de munca cu urmari grave)
2. Da, prin desfiintarea postului in urma restructurarii, vi se poate propune alt post.
3. O sa vi se inceteze contractul de munca.
4. Ce intelegeti prin "a va da demisia prin somaj"?
1.postul intre timp a fost atribuit altei persoane ;nu am suferit accident grav (concediu medical 2 luni)
2.postul ca atare nu a fost restructurat ,deci ar trebui sa fiu primit pe acelas post ?
3.incetare contractului de munca presupune trimiterea in somaj ?
4.greseala de exprimare ,daca nu mi dau demisia pot fi trimis in somaj?
5.in ce varianta pot fi dat afara fara drepturi ulteriaore ( ex.somaj ) ?

Va multumesc.
1.Da, trebuie sa reveniti pe acelasi post.Nu se poate sa vi se faca schimbarea de functie/incadrarea fara acordul dvs.
2. Da, pe acelasi post.