avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 564 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediere

Buna ziua
Sunt in concediu medical si urmeaza sa revin la locul de munca pe functie.Pe moment pe functia mea a fost numit o alta persoana care a preluat atributiile.Cu ocazia reveniri ,am fost avertizat ca ar fi indicat sa mi dau demisia.Intrebare
1.pot reveni pe acelasi post ?
2.pot fi schimbat de pe functie si sa mi se puna in vedere un alt post?
3.ce se intampla daca refuz postul propus?
4.pot fi dat afara daca nu mi dau demisia prin somaj ?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: broma , utilizator 18:59, 19 Iulie 2011
broma a scris:

Au obtinut o parere de a fi inlocuit pe perioada concediului medical ,dar in nici un caza un acord pe baza de samnatura.
Deci ,legal ce insemna acorul meu ?

Va multumesc

Daca este adevarat ca acordul dumneavoastra se referea la inlocuirea pe perioada concediului medical, acest lucru nu are decat sa-si produca efectul, care efect nu va poate afecta situatia ulterioara.
Imi este greu sa cred ca cineva va putea cere asa ceva intrucat nu avea nevoie sa o faca.
Pai daca dumneavoastra nu v-ati fi dat acordul si lipsind pe perioada concediului medical, trebuia sa inchida firma si sa va astepte pana veniti din concediu medical?
Eu cred ca ati semnat altceva pentru care va pare rau acum.