avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 725 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... proiect autorizatie de constructie vs cadastru
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

proiect autorizatie de constructie vs cadastru

Buna ziua. am depus documentatia pentru A.C, in urma cu doua saptamani. Am primit adresa in care mi se cer incheierea la cadastru, modificarea proiectului dupa cotele cadastrale. Arhitectul spune ca nu-si poate pune semnatura pe ceva nereal. Cotele din releveu si din schita cadastrala sunt mai mari cu pana la jumatate de metru decat realitatea de pe teren. Arhitectul spune ca sunt chichte de care se leaga fara motiv temeinic si ca sunt relevante masuratorile reale facute de el. Ce sa fac sau mai bine zis cum sa procedez?
Cel mai recent răspuns: doina_manuela , utilizator 20:13, 12 Iulie 2011
Din proprie experienta: 50% dintre cadastrele cladirilor sunt gresite,incepand cu cotele si terminand cu compartimentarea. Cadastristii nu sunt arhitecti si au alta viziune asupra acestor "mici detalii".
In situatia dv, eu as cere cadastristului sa-si repare greseala si sa refaca documentatia, eventual colaborand cu arhitectul.
Este firesc ca arhitectul sa nu va semneze cu bunastiinta o documentatie eronata. Cererea primariei ca proiectul sa corespunda cu cadastrul este normala.
Ultima modificare: Marți, 12 Iulie 2011
doina_manuela, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Imobil cumparat in 1999 cu nr. cadastral - trebuie refacuta intabulare si cadastru? manead manead Buna ziua, Detin un imobil cumparat in 1999. In contract este specificat un numar cadastral al imobilului dar eu nu detin un act care sa dovedeasca ... (vezi toată discuția)