Am probleme cu cei de la Romtelecom. Vineri seara (15.07) am plecat la Fundata unde avem o cabana. La ora 22.26 am sunat la cei de la Romtelecom deoarece nu aveam cablu si mi-au spus ca vor veni sambata (16.07). Sambata am sunat de trei ori, duminica inca odata si mi-a raspuns o salariata foarte nervoasa ca vor veni in 72 de ore de la sesizare, tardiv deoarece noi trebuia sa plecam. Azi 18.07 am sunat din nou si mi s-a spus ca orice sesizare se reyolva intre o ora si 72 ore. Cum ? Este deja ora 19.50 si nu ne-a contactat nimeni. In contract este trecut ca sesizarea se rezolva intre o ora si 72 de ore, dar daca nu se rezolva nu spun ce este de facut. Am cerut la rezilieri de contracte deoarece platesc acest abonament lunar dar ajungem acolo cam de 3 - 4 ori pe an si mi s-a spus ca daca doresc reziliere trebuie sa platesc 100 de euro deoarece contractul este valabil pana in 2012. O.K. dar daca sunt oferite servicii de buna calitate.
As dori sa aflu daca pot face ceva in acest caz. Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns. Multumesc anticipat.
Furnizorul se face vinovata de neexecutarea obligatiilor din vina proprie. Aceasta va da dreptul fie sa il siliti sa isi indeplineasca obligatiile, fie sa cereti incetarea executarii contractului cu efect imediat si eventual daune.Ar fi fost bine daca ati fi sesizat macar o data si in scris ca nu beneficiati de prestatie.
Deci fie faceti planegerea la ANPC, fie faceti direct notificarea furnizorului, amenintand cu angajarea unui avocat si inaintarea in instanta a cererii de incetare a contractului.
Din punctul meu de vedere este greu sa dovediti trecerea celor 72 de ore.Era weekend si s-ar putea ca cererea dvs sa fi fost inregistrata la ora 9 in ziua urmatoare deoarece de atunci incepea perioada de interventie.Daca nu ma insel serviciul respectiv se bazeaza pe o receptie prin satelit a canalelor de televiziune deci ei va pot da orice explicatie care,in instanta,poate deveni plauzibila ca de exemplu: intrarea zonei dvs de receptie in conul de umbra al satelitului sau conditii meteo nefavorabile,defectiuni ce nu depind de compania respectiva etc.De asemenea,ei va pot motiva faptul ca defectiunea dvs necesita inlocuirea intregului echipament iar unele componente trebuiau aduse din alta localitate sau chiar banala explicatie "magazia de materiale este inchisa pana luni la ora 9".
Calea amiabila este cea mai indicata si pe viitor incercati sa alegeti furnizorii de servicii dupa criterii tehnice de performanta nu in functie de pret.
Reclamaţia dumneavoastră este întemeiată.Romtelecom-ul a trecut printr-o fază de restructurare şi cei care au mai rămas nu pot face face.Deja,piaţa este pierdută de către această firmă.
Adresaţi-vă ANPC şi în cazul unui refuz vă rog să mă contactaţi