Buna seara. As dori sa-mi spuneti si mie, ce pot face in situatia in care am trimis o scrisoare recomandata cu confirmare de primire la Asociatia de Proprietari din care fac parte; si aceasta Asociatie, imi trimite retur recomandata prin posta, fara macar sa citeasca sesizarea facuta de mine?! Va amintesc ca eu la data de26.05.2011, v-am mai scris despre problema cu acoperisul blocului in care locuiesc, - imi ploua in casa- mai ales ca stau la ultimul etaj al unui bloc, P+4, etc. Am facut intre timp si sesizare la Primarie,Serviciul coordonare al Asociatiilor de Proprietari, si astept raspuns de la Primarie, in termen de 30 de zile. In cazul in care nici Primaria nu se implica, (poate sunt "mana in mana" unii cu ceilalti), cui trebuie sa ma adresez pentru a rezolva problema acoperisului de bloc, in sensul sa se repare, fiind bun comun al tuturor locatarilor din blocul in care locuiesc?! Va rog din suflet sa-mi raspundeti, si va multumesc mult de tot.
Plangere la primarie pentru a se constata si aplica sanctiuni cu amenda de la 200 lei la 1000 lei pentru neindeplinirea atributiilor in asa fel cum este prevazut in Legea nr. 230/2007.:((:help::love1:
asociatia de proprietari nu v-a trimis retur scrisoarea, problema este ca asociatia este reprezentata de presedinte, lui trebuia sa-i adresati recomandata, e normal ca postasul sa nu gaseasca pe nimeni "la asociatie", unde? la intrarea in scara? asta in care nu aveti un sediu unde sta mereu cineva sa preia si corespondenta?!
insistati, caci o sa aveti nevoie neaparata de hartii! pentru justificare
Va multumesc pentru raspuns, dar sa stiti ca Asociatia de proprietari are sediu, si in fiecare zi de luni-vineri , sta la program casiera-administratora. Eu am trimis recomandata pe adresa Asociatiei de Proprietari, dar in plic m-am adresat presedintelui Asociatiei.
@valitinu, @elga50 - eu cred ca glumiti.
Am fost angajat peste 22 de ani la o organizatie socialista care s-a trensformat apoi in SC / SA, fara sa-si schimbe prea mult denumirea; in toata aceasta perioada corespondenta care venea, purta denumirea firmei, nu venea pe adresa directorului general, sau a altui slujbas!
- la asociatia noastra vine corespondenta de tot felul, inclusiv de la furnizori - pai desi presedintele este mentionat in contractul de furnizare, corespondenta vine pe numele si adresa asociatiei, nu pe numele acestuia...
As putea continua, dar cred ca nu este cazul!
.......................
La Serviciul As. Proprietari din Primarie, trebuia sa mergeti in audienta si sa aveti reclamatia scrisa la dvs. Demararea actiunii de verificare precum si raspunsul capata ”viteza” mai mare. Incercati faza cu audienta...