avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 989 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... In ce cont se vireaza o amenda contraventionala?
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

In ce cont se vireaza o amenda contraventionala?

Buna ziua!

Am si eu urmatoarea problema: In urma cu un an (mai exact in 2010) am primit o amenda de circulatie in Bucuresti. Amenda am achitat-o injumatatit in temen de 48 de ore la CEC Bank agentia Stefan cel Mare iar chitanta nu am depus-o la politie ci pur si simplu am pastrat-o.

In urma cu 5 zile m-am deplasat la sediul primariei unde locuiesc (sunt student in Bucuresti insa localitarea mea de domicilu este Satul Nedelea din jud Prahova -undeva la 15 km de Ploiesti-) cu scopul realizarii actelor necesare vanzarii unui autovehicul.

Mi s-a adus la cunostinta ca a sosit la primarie procesul verbal al amenzii de mai sus si ca trebuie sa platesc amenda sau sa fac dovada platii amenzii. In consecinta eu am adus chitanta doveditoare achitata la CEC iar cei de la primarie mi-au spus ca nu trebuia sa platesc la CEC pentru ca acestia nu vireaza banii in contul lor (contul primariei localitatii de domiciliu) si ca trebuie sa "replatesc" amenda la primarie sau sa fac o cerere scrisa catre CEC pentru a vira banii in contul primariei.

Dupa ce am dat cateva telefoane, am aflat ca banii au ajuns in contul primariei Sectorului 3 din Bucuresti. Am sunat la primaria sector 3, le-am explicat problema si mi-au spus ca este normal ca banii sa intre in contul administratiei locale unde s-a primit amenda de circulatie, adica in contul lor. Mi s-a mai spus ca oricum, daca nu ar fi asa, primaria unde locuiesc sr trebui sa trimita o scrisoare catre primaria sectorului 3 in care sa solicite virarea banilor.....