freeelis a scris:
1. art.96 alin.3 teza a II-a din Legea nr.188/1999 prevede ca, pe perioada suspendării, raporturile de serviciu ale funcţionarilor publici nu pot înceta şi nu pot fi modificate decât din iniţiativa sau cu acordul funcţionarului public în cauză.
2. art. 117 din acelasi act normativ dispune ca, dispoziţiile legii se completează cu prevederile legislaţiei muncii, precum şi cu reglementările de drept comun civile, administrative sau penale, după caz, în măsura în care nu contravin legislaţiei specifice funcţiei publice.
Asadar, dreptul prevazut la art.10 alin.7 din Legea nr.202/2002 il are si functionarul public.
3. În cazuri temeinic justificate, mutarea se poate dispune motivat de conducătorul autorităţii sau instituţiei publice, cu repartizarea postului corespunzător funcţiei deţinute de funcţionarul public.
1. corect. in acest caz, raporul de serviciu nu putea fi modificat ,
decat cu acordul functionarului public in cauza. de aici incolo....e frunza verde ce mai discutam, despre egalitate de sanse si tratament, despre completari cu preverile codului muncii si alte reglementari, de vreme ce situatia a fost clar reglementata prin legea nr. 188/1999.
intradevar, in situatii deosebite, conducatorul autoritatii publice, poate dispune mutarea temporara( fara a fi necesar acordul functionarului public) , pentru un interval de maxim 6 luni intr-un an caledaristic pe o funcţie publică vacantă echivalentă, de aceeaşi categorie, clasă şi, după caz, de acelaşi grad profesional, pentru care sunt îndeplinite condiţiile specifice prevăzute în fişa postului sau, după caz, cu repartizarea postului corespunzător funcţiei deţinute de funcţionarul public.
totusi, aceasta situatie nu-si regaseste aplicabilitate in speta de fata, intrucat aceasta prevedere se refera doar la functionarii publici aflati "in activitate" si nu suspendati din functia publica. :)