avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 387 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Admitere INM - solicit sfaturi
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Admitere INM - solicit sfaturi

Stimati colegi de forum,

Sunt student in anul 3 si as dori ca la anul sa dau examenul de intrare la INM ( bineinteles ulterior licentei).
Am inceput sa urmaresc subiectele de pe forum pentru a intelege mai bine procesul.
As avea nevoie de cateva sfaturi in privinta:

1. Daca un an este ok ca si perioada de timp pentru invatat (luand in calcul: lucrez, timp disponibil de invatat L-V: ~ 2-3h, in weekenduri: >8h
2. Care ar fi cele mai bune carti dupa care sa invat?
3. Cum imi recomandati sa abordez disciplinele? ( Ordinea de invatat, la ce sa incep sa invat prima data, cu ce sa continui?
4. Orice alt sfat este bine primit.

Va multumesc,
Daniel
Cel mai recent răspuns: Daniel.I , utilizator 16:57, 23 August 2011
Multumesc pentru raspunsuri!
Buna.
Nu fi suparat:)
Cred ca ai fost asa de "academic", "organizat" si "concis" in mesaj ca nu a simtit nimeni nevoia sa te ajute cu un raspuns. De fapt cred ca mai toata lumea a fost ferm convinsa ca n-ai nevoie de un raspuns. Si asta pentru ca stii cam ce ai de facut.

Eu iti raspund pentru ca am simtit ca esti un pic dezamagit de lipsa reactiei de forum.
N-o sa fiu asa de organizata si n-o sa-ti raspund punctual.
Cred ca un an de zile este suficient daca inveti constant si fara intreruperi. Chiar cu programul de "om mare" pe care il ai.Acum depinde si de cat de concentrat esti in timpul alocat invatarii. Stii tu, nu teoretizez acum.