Am o dilema. Ajutati-ma sa o dezleg. O persoana lucreaza la o societate 4h,la alta 4h si va urma sa lucreze la una bugetara 4h contabil si inca 4h secretar. La primele doua cu contract de munca. Cum sa procedeze la cea bugetara?
sa fac doua cim? functia de baza se declara undeva ?acum are deducere la ambele firme insa cand va fi angajat si in sectorul bugetar va mai avea deducere? explicati-mi ca eu chiar sunt in ceata de tot.
Prevedere din Codul Muncii ce se referea la declararea functiei de baza a fost abrogata chiar daca in Codul Fiscal se dispune ca deducerea personala se acorda numai la functia de baza.
1. In sectorul bugetar,in cf. cu legislatia actuala, nu veti putea cumula 2 functii la acelasi angajator decat in conditiile despre care v-am pomenit.
2. Indiferent cate functii cumulati si unde cumulati aceste functii, regula este aceeasi,va stabiliti o functie pe care o considerati de baza si doar de acolo veti primi deducerea personala .
La celelalte locuri de munca,este suficient doar sa aduceti la cunostinta angajatorului ca beneficiati de deducere pentru un alt contract de munca, insa fara obligatia de a declara cine este angajatorul.respectiv.
Plata ore suplimentare
noa
Cunoaste cineva o modalitate legala de intocmire a fomalitatilor de plata a unor angajati care fac ore suplimentare in fiecare zi insa din cauza prevederilor ... (vezi toată discuția)