Buna ziua ,sunt administrator la o administratie de locatari ,nu de mult timp ,fostul administrator are o lipsa in gestiune ,s-a stabilit sa o plateasca din salariul primit pe o perioada de 2 luni ca suma nu este f mare ,(924 lei )bani pe care trebuie sa ii depuna la CEC in fondul de reparatii va rog sa imi spuneti si mie ce inregistrari trebuiesc facute in registru de casa din care sa reiasa ca au fost achitati acei bani (ridicat salariu ,dupa care depus cu chitanta la CEC ,) care este inregistrarea corecta in registru de casa ?va multumesc pentru raspunsul pe care il veti da
Pai nu aveti ce inregistrari sa faceti in registrul de casa, inregistrarile se fac in registru de banca, apoi ”duceti” suma respectiva in registrul de evidenta a fondului de reparatii - asta este toata miscarea, nu va complicati. Dar daca eu va donez, ca avem voie, 5000 de lei, nu prin casa, cu chitanta, ci prin CEC, cum procedati?
O complicatie teribila.
Ce va mai incurcati cu "de unde plateste fostul acel prejudiciu"?
Daca aveti un PV de constatare a prejudiciului pe care si el il recunoaste, atunci consemnati-i aceasta suma in lista de intretinere, in coloana de F.rep. in dreptul apartamentului sau, iar el o va achita fie cash si atunci o inregistrati in casa, fie o achita la CEC si atunci nu mai umblati in registrul de casa, ci o aveti acolo unde tineti evidenta banilor in banca.
In ambele cazuri suma o introduceti in F.reparatii pentru ca ati avut-o in coloana acestui fond din lista si de asemenea i-o scadeti din datoria lui.
Toate aceste operatii au la baza documentul PV care devine document fiscal (ca o factura) si se ataseaza in dosarul lunii respective si justifica punerea pe lista a datoriei, incasarea banilor etc.