Buna ziua!
Am o intrebare care cei avizati: in cazul in care vine clientul cu produsul (altul decat alimentar) la magazin sa il returneze si cere sa i se dea banii inapoi, ce procedura trebuie urmata? (in special referitor la bonul fiscal, cum se scad sau anuleaza? ) . Multumesc frumos!
Conform Hot.nr. 479 din 18 aprilie 2003 (*republicată*)
privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale
"ART. 37
(1) În cazul returului de marfă utilizatorul întocmeşte un dosar care va cuprinde:
a) nota de recepţie şi constatare de diferenţe cod 14-3-1A, întocmită în baza bonului fiscal emis anterior pentru marfa respectivă;
b) dispoziţia de plată-încasare către casierie cod 14-4-4;
c) factura sau factura fiscală în roşu, după caz."
Bon fiscal
paulpaul
buna ziua...am nevoie de ajutor...de putin timp tin contabilitatea la un magazin care vinde piese auto de import si m-am confruntat cu o problema...dupa 2 zile ... (vezi toată discuția)