Buna ziua,
Am urmatoarea problema pentru care cer sprijinul dvs.: o clienta a cumparat o bluza pentru care am emis bon fiscal. Dupa 3 ore, s-a intors pentru a-mi returna marfa si a cerut banii pe care i-a dat pe produs. Am incercat sa o convingem sa cumpere altceva la schimb, dar a refuzat amenintandu-ne cu ANAF-ul.I-am dat banii dar casa noastra de marcat nu permite anularea bonului sau introducerea sumei respective cu minus. Am facut un proces verbal si am pus-o pe clienta sa-l semneze dar nu stiu daca asa se procedeaza si cum ma justific in cazul unui control care ma prinde cu aceasta suma in plus? Cum ma inregistrez in contabilitate?
Multumesc.
Hotărârea nr. 479/2003 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale
Art. 37. - (1) În cazul returului de marfă utilizatorul întocmeşte un dosar care va cuprinde:
a) nota de recepţie şi constatare de diferenţe cod 14-3-1A, întocmită în baza bonului fiscal emis anterior pentru marfa respectivă;
b) dispoziţia de plată-încasare către casierie cod 14-4-4;
c) factura sau factura fiscală în roşu, după caz.
Retur marfa
andr3y7
Buna ziua!
Am o intrebare care cei avizati: in cazul in care vine clientul cu produsul (altul decat alimentar) la magazin sa il returneze si cere sa i se dea ... (vezi toată discuția)
Bon fiscal
paulpaul
buna ziua...am nevoie de ajutor...de putin timp tin contabilitatea la un magazin care vinde piese auto de import si m-am confruntat cu o problema...dupa 2 zile ... (vezi toată discuția)